مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-17سياسي

آموزش تمام زبان های خارجی در این مراکز ممنوع است حتی عربی


بر این اساس آموزش زبان خارجی در کودکستان ها، پیش دبستانی و دبستان ها ممنوع است و باید اقدام اقناعی و تربیتی انجام دهیم تا خانواده ها بدانند اگر آموزش ارائه نمی شود، - بر این اساس آموزش زبان خارجی در کودکستان ها، پیش دبستانی و دبستان ها ممنوع است و باید اقدام اقناعی و تربیتی انجام دهیم تا خانواده ها بدانند اگر آموزش ارائه نمی شود، مبنایی دارد چون در این دوران سنی، هویت ایرانی کودک در حال شکل گیری است.

مدیر پژوهش، برنامه ریزی و تبیین ضوابط سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: آموزش زبان خارجی باید از دوره بعد از ابتدایی آغاز شود و ممنوعیت آموزش زبان های خارجه فقط مشمول زبان انگلیسی نیست بلکه سایر زبان ها همچون عربی را هم شامل می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، مسعود تهرانی فرجاد؛ مدیر پژوهش، برنامه ریزی و تبیین ضوابط سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک درباره آموزش زبان خارجی در کودکستان ها گفت: طبق اسناد بالادستی و قوانین موجود، آموزش زبان خارجی باید از دوره بعد از ابتدایی آغاز شود و ممنوعیت آموزش زبان های خارجه فقط مشمول زبان انگلیسی نیست بلکه سایر زبان ها همچون عربی را هم شامل می شود.

  وی افزود: بر این اساس آموزش زبان خارجی در کودکستان ها، پیش دبستانی و دبستان ها ممنوع است و باید اقدام اقناعی و تربیتی انجام دهیم تا خانواده ها بدانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش تمام زبان های خارجی در این مراکز ممنوع است حتی عربی

آموزش تمام زبان های خارجی در این مراکز ممنوع است حتی عربی