مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-09سياسي

تجربه ناموفق بازیگری امید حاجیلی و جا ماندن از «صداتو»


​امید حاجیلی کپی برداری برنامه های موسیقی محور از جمله «صداتو» از برنامه های خارجی را اتفاق مثبتی می داند و از اینکه قرار بوده یکی از گزینه های هِلپِری (Helper) در این برنامه باشد، - امید حاجیلی ـ خواننده ـ درباره دلایل حضور نیافتنش در برنامه صداتو به عنوان یاری رسان (هلپر) به ایسنا می گوید: قرار بود این برنامه در ماه رمضان ضبط شود و ما در آن زمان کنسرت نداشتیم و زمان آزاد برای ضبط داشتیم.

اما ضبط صداتو عقب افتاد و با کنسرت های من همزمان شد و چون نمی توانستم کنسرت ها را کنسل کنم و به ضبط صداتو برسم، نتوانستیم با این پروژه همکاری کنم.

این خواننده درباره صداتو معتقد است: صداتو به عنوان یک شوی موسیقی، سرگرم کننده و جذاب است؛ چرا که سبک های گوناگون موسیقی را به مردم عرضه می کند و به همین دلیل برای مخاطب جالب است و امیدوارم این سبک برنامه ها بیشتر تولید شود.

هرچقدر برنامه های موسیقایی بیشتری ساخته شود، بهتر است وی در ادامه به ضرورت ورود پلتفرم ها به تولید برنامه های موسیقایی اشاره می کند و در این زمینه می گوید: اینکه پلتفرم ها در کنار تولید فیلم و سریال به برنامه سازی در حوزه های مختلف توجه کنند، اتفاق ارزشمندی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه ناموفق بازیگری امید حاجیلی و جا ماندن از «صداتو»

تجربه ناموفق بازیگری امید حاجیلی و جا ماندن از «صداتو»