مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-06سياسي

مسؤولان تحت تاثیر فضای مجازی تصمیم نگیرند


امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه نباید مسوولان ما تحت تاثیر فضای مجازی تصمیم بگیرند، افزود: فضای مجازی دست ما نیست و اغلب دشمنان ما در این فضا جولان می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سعید مرادپور امام جمعه ابهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر با بیان اینکه یکی از مصادیق جهاد ادای حق پیامبر گرامی اسلام است، اظهار کرد: باید تلاش کنیم در عمل نسبت به پیامبر(ص) شکرگزار باشیم و این امر نیز در گرو عمل نسبت به فرمایشات پیامبر است.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه هر چه درباره پیامبر بگوییم و بنویسیم کم است، ادامه داد: از مهم ترین صفات پیامبر می توان به ساده زیستی، کم هزینه بودن، برخورداری از طبع بلند، زهد و پارسایی، بخشنده بودن، خوش معاشرتی، خوش برخوردی و خوش رویی، فروتنی، تواضع، سخت گیر در مقابل دشمن و مهربان در مقابل دشمنان، نداشتن چشم و دست طمع به مال دیگران و آراستگی اشاره کرد.

مرادپور با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام همواره آراسته و مرتب بودند، اضافه کرد: این امر باید مورد توجه زوجین نیز قرار گیرد زیرا خانه بهترین مکان برای مرتب بودن است.

وی با دعوت مجدد از نمازگزاران به رعایت تقوا و حدود الهی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با کارگزاران نظام سفرا و اعضای مجمع جهانی وحدت، اظهار کرد: مقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان تحت تاثیر فضای مجازی تصمیم نگیرند

مسؤولان تحت تاثیر فضای مجازی تصمیم نگیرند