مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-04بين الملل

جای خالی جوانان در مدیریت خراسان شمالی/ اینجا هنوز جوانگرایی معنا ندارد!


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ با حمله رژیم بعث عراق به مرزهای ایران، ترس کل کشور را فرا گرفته بود؛ مسئولان کشوری هنوز نتوانسته بودند شرایط را برای دفاع از کشور مهیا کنند؛ - جای خالی جوانان در مدیریت خراسان شمالی/ اینجا هنوز جوانگرایی معنا ندارد! علی رغم تاکید ویژه دولت سیزدهم بر استفاده از جوانان در منصب های مدیریتی، عموم انتصاب های خراسان شمالی به افراد با سابقه بالا و بعضا بازنشسته تعلق گرفته است.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ با حمله رژیم بعث عراق به مرزهای ایران، ترس کل کشور را فرا گرفته بود؛ مسئولان کشوری هنوز نتوانسته بودند شرایط را برای دفاع از کشور مهیا کنند؛ ارتش وضعیت فعال و مناسبی نداشت و نیروی ساماندهی شده برای مقابله با عراق نبود.

اما در این میان مردم معادلات را بر هم زدند؛ در شرایطی که صدام تصمیم داشت سه روزه مرکز کشور را نیز تصاحب کند، مردم ایستادگی کرده و اجازه ندادند این هدف شوم محقق شود.

با گذشت مدتی از جنگ و ساماندهی فضا، بسیج و سپاه و ارتش برای مقابله با دشمن همراستا شدند؛ جبهه نبرد قدرت گرفت و زمین های غصب شده بازپس گرفته شد.

در این بین نباید فراموش کرد که عموم فرماندهان جنگ ایران، جوانانی زیر 30 سال بودند؛ جوانانی که نه تجربه جنگ داشتند و نه چندین پست مدیریتی را تصاحب کرده بودند اما با نیروی خلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی جوانان در مدیریت خراسان شمالی/ اینجا هنوز جوانگرایی معنا ندارد!

جای خالی جوانان در مدیریت خراسان شمالی/ اینجا هنوز جوانگرایی معنا ندارد!