مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-02بين الملل

فلسطین: الحاق تدریجی کرانه باختری به منزله جنگ اسراییل علیه صلح است


وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که اقدام رژیم صهیونیستی در الحاق تدریجی کرانه باختری، به منزله جنگ رژیم صهیونیستی علیه صلح و اصول آن است.

- وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که اقدام رژیم صهیونیستی در الحاق تدریجی کرانه باختری، به منزله جنگ رژیم صهیونیستی علیه صلح و اصول آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه فلسطین هدف قرار دادن های جدی و افزایش تعداد شهرک نشین ها در یورش ها و تلاش برای تحمیل واقعیت های جدید علیه مسجد الاقصی را محکوم کرد.

وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای به حملات و آسیب به آثار باستانی منطقه سبسطیه و منطقه باستانی آن از سوی ارتش اشغالگر و شبه نظامیان شهرک نشین در تلاش برای دامن زدن به سیطره رژیم صهیونیستی بر آن، همچنین پیامدهای خطرناک بر زندگی فلسطینی ها به دلیل بازگرداندن شهرک نشین ها به کانون حومش و تبدیل کردن آن به یک مستعمره، اشاره کرد.

وزارت خارجه فلسطین تاکید کرد، این نقض ها تاکیدی بر تمایل رسمی رژیم صهیونیستی جهت کنترل بر اراضی بیشتر فلسطین و إعمال شنیع ترین مظاهر پاکسازی نژادی علیه حضور فلسطینی ها در قدس و عموم مناطق ج است که این امر در چارچوب الحاق تدریجی کرانه باختری و اختصاص مساحت گسترده تری به عنوان یک عمق استراتژیک گسترش استعمارگری ها و شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین: الحاق تدریجی کرانه باختری به منزله جنگ اسراییل علیه صلح است

فلسطین: الحاق تدریجی کرانه باختری به منزله جنگ اسراییل علیه صلح است