مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-11سياسي

سردار جعفرآبادی: صنعت فضایی از سال 1395 دوباره رونق گرفت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی جعفرآبادی فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران در نشست بررسی ظرفیت های کاربردی فضا با همگرایی فناوری گفت: - فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: ماهواره بر پس از شهادت شهید طهرانی مقدم چندان جدی دنبال نمی شد، ولی سال 1395 به ماهواره بر نیز یک نگاه جدی شد تا بتوانیم مستقل از دولت مطابق با تدابیر فرماندهی کل قوا کار صنعت فضایی را ادامه داده و زنجیره را تکمیل کنیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی جعفرآبادی فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران در نشست بررسی ظرفیت های کاربردی فضا با همگرایی فناوری گفت: عمر کم ماهواره ها این فرصت را ایجاد نکرد تا یک ماهواره عملیاتی داشته باشیم تا بتوانیم به عنوان یک محصول از آن استفاده کنیم.

وی افزود: دولت روحانی یک مقدار فیتیله های فضایی پایین کشیده شد و نهضت خوبی که شروع شده بود ادامه پیدا نکرد، ولی سال 1395، فرمانده کل قوا واکنش نشان دادند و گفتند که این موضوع اتفاق خوبی نیست و باید به این مسائل جدی تر نگاه شود.

سردار جعفرآبادی با بیان اینکه تا مقطع مذکور نگاه فرماندهی فضایی نیروی هوافضای سپاه در آن مقطع بیشتر بر ماهواره معطوف بود، تصریح کرد: ماهواره بر پس از شهادت شهید طهرانی مقدم چندان جدی دنبال نمی شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جعفرآبادی: صنعت فضایی از سال 1395 دوباره رونق گرفت

سردار جعفرآبادی: صنعت فضایی از سال 1395 دوباره رونق گرفت