مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:502023-09-26پزشكي

طرح های اثرگذار سال 1401 ارزشیابی می شوند


در راستای اجرای فرایند نظارت و ارزشیابی جامع تحقیقات و فناوری، ارزشیابی طرح های اثرگذار در کلیه دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی انجام خواهد شد.

- در راستای اجرای فرایند نظارت و ارزشیابی جامع تحقیقات و فناوری، ارزشیابی طرح های اثرگذار در کلیه دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رسول یاراحمدی در مورد ارزشیابی طرح های اثرگذار سال 1401 گفت: شاخص های مربوط به ارزشیابی طرح های اثرگذار در دانشگاه های علوم پزشکی کشور سال 1401 به 6 شاخص تغییر یافته است.

دو شاخص طرح های اثرگذار بر حوزه آموزش و شاخص های اثربخشی اجتماعی اقتصادی در حیطه علم سنجی و همچنین در مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی کشور نیز یک شاخص طرح های اثرگذار بر حوزه آموزش افزوده شده است.

وی یادآور شد: همچنین پس از تعیین دبیر و اعضای کمیته های تخصصی، کارگاه هایی جهت آشنایی شاخص های ارزشیابی طرح های اثرگذار برگزار می شود.

سرپرست مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات وزارت بهداشت با بیان اینکه محور اثرگذاری به عنوان یکی از محورهای جدید و نافع در ارزشیابی جامع تحقیقات و فناوری قرار گرفته است، اظهار کرد: این محور در سال اول به صورت پایلوت در 18 دانشگاه علوم پزشکی کشور و در ارزشیابی سال 1400 به عنوان یکی از محورهای مهم در ارزشیابی تمامی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های اثرگذار سال 1401 ارزشیابی می شوند

طرح های اثرگذار سال 1401 ارزشیابی می شوند