مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 17:552023-10-18اجتماعي

روایت مرکز خیریه ای که به جای ماهی دادن، ماهی گیری یاد می دهد


مجید ساکی مدیر عامل و موسس موسسه خیریه و خانه هلال ترنم باران، فعالیت خود را از سال 95 در حیطه خدمات دهی به زنان سرپرست خانوار و اقشار کم درآمد و آسیب پذیر مناطق حاشیه ای شهرستان خرم آباد شروع کرده است، - خبرگزاری فارس لرستان - نسرین صفربیرانوند، مجید ساکی که حدود 48 سال سن دارد و دکتری روانشناسی کسب و کار دارد، به واسطه موضوع پایان نامه به این عرصه ورود می کند، تمرکز او در فعالیت ها توانمند سازی و پیدا کردن جایگاه علمی و اجتماعی اقشار آسیب پذیر است.

ساکی معتقد است: تا زمانی که به افراد آسیب پذیر مهارت های زندگی آموزش داده نشود، نمی توانند در اجتماع جایگاه خود را پیدا کنند.

با مجید ساکی، مدیرعامل موسسه خیریه و خانه هلال ترنم باران و گروه جهادی حسین بن علی گفت وگویی ترتیب داده ایم که در ادامه می خوانید.

  چطور شد به این عرصه ورود کردید؟ موضوع پایان نامه من توانمند سازی اقشار کم بضاعت بود، کار کردن روی پایان نامه باعث شد من به این حوزه ورود کنم، از طرفی چون نشریه فرهنگی اجتماعی ترنم باران داشتم، با زیر پوست شهر بیشتر آشنا شدم و آسیب های اجتماعی برایم ملموس تر شد.

با خودم گفتم آیا می توانم من هم باری از روی دوش اقشار آسیب پذیر بردارم، همین شد که به فکر افتادم با کمک دوستان موسسه ترنم باران را با هدف اشتغال راه اندازی کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مرکز خیریه ای که به جای ماهی دادن، ماهی گیری یاد می دهد

روایت مرکز خیریه ای که به جای ماهی دادن، ماهی گیری یاد می دهد