مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 19:052023-09-26سياسي

درخواست شهردار جدید یاسوج از آیت الله حسینی و توصیه ای مهم به کیوان آشنا


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ضمن تبریک انتصاب کیوان آشنا به عنوان شهردار یاسوج، گفت: اگر در مدیریت شهری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج کیوان آشنا در دیدار با امام جمعه یاسوج با اشاره به دغدغه ها و مشکلاتی که از طرف نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد، اظهار کرد: بخشی از مشکلات شهر یاسوج به شرایط اقتصادی و معیشتی مردم برمی گردد.

شهردار شهر یاسوج با اشاره به اینکه شهرداری ها خودگردان هستند، گفت: مردم شهرستان بویراحمد نیز معمولاً از طبقه متوسط به پایین هستند.

وی با اشاره به مشکلات حوزه ترافیکی شهر یاسوج، افزود: بعضی از کارها مثل حوزه ترافیکی تخصصی بوده و نیازمند مشاوره با سایر دستگاه ها و نهادهای مربوطه برای رفع این مشکل است.

آشنا از نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج به عنوان پدر معنوی استان خواست در زمینه عدم نصب بنرهای مراسمات ترحیم در خطبه های نماز توصیه های لازم را به شهروندان داشته باشند.

شهردار شهر یاسوج ساخت مسکن با معماری ایرانی و اسلامی را از برنامه های خود در شهر یاسوج دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم طرحی اجرا کنیم که بازدهی لازم را در شهر یاسوج داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شهردار جدید یاسوج از آیت الله حسینی و توصیه ای مهم به کیوان آشنا

درخواست شهردار جدید یاسوج از آیت الله حسینی و توصیه ای مهم به کیوان آشنا