مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-19اقتصادي

با مانع تراشان رونق تولید برخورد می کنیم


استاندار فارس با بیان اینکه با مانع تراشان رونق تولید برخورد خواهیم کرد، گفت: معتقدیم نسل افرادی که مانع تراشی می کنند باید در استان فارس بر چیده شود.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه با مانع تراشان رونق تولید برخورد خواهیم کرد، گفت: معتقدیم نسل افرادی که مانع تراشی می کنند باید در استان فارس بر چیده شود.

محمدهادی ایمانیه امروز، 27 مهرماه در آیین نکوداشت روز جهانی استاندارد در شیراز گفت: با همراهی تولیدکنندگان، مسئولان فنی و بخش خصوصی مسیر رو به پیشرفت استان فارس در تولید پیدا کرده است اما به معنای برطرف شدن تمامی مشکلات نیست.

استاندار فارس افزود: با تاکید به مدیران ارشد استان، بروکراسی و پیچ و خم اداری روند کاهشی داشته اما رفع نشده است، از این رو مسیرهای میانبرهایی ایجاد کردیم تا موانع برطرف شود اما شایسته است موانع اداری برای کارآفرینان و تولیدکنندگان برداشته شوند.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم و مدیریت استان فارس رفع موانع به خصوص در تولید و صنعت را سرلوحه کار خود قرار دادیم، تصریح کرد: با مانع تراشان این بخش برخورد خواهیم کرد چراکه معتقدیم نسل افرادی که مانع تراشی می کنند باید در استان فارس بر چیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مانع تراشان رونق تولید برخورد می کنیم

با مانع تراشان رونق تولید برخورد می کنیم