مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-07اجتماعي

برنامه های هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهر در استان اردبیل اجرا می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل از برگزاری برنامه های هفته ملی کودک با شعار کودکی بهتر، زندگی بهتر از 15 تا 21 مهر در استان اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل از برگزاری برنامه های هفته ملی کودک با شعار "کودکی بهتر، زندگی بهتر" از 15 تا 21 مهر در استان اردبیل خبر داد.

ملیحه ملک زاده فرد 15 مهر در جمع خبرنگاران گفت: با آغاز روز جهانی و هفته ملی کودک از 15 مهرماه سال 1402، ویژه برنامه ها و جشن های گرامیداشت این مناسبت با شعار کودکی بهتر، زندگی بهتر در مراکز کانون استان اردبیل اجرا می شود.

وی بابیان اینکه هفته ملی کودک فرصتی است تا توجه جامعه به نیازهای کودکان معطوف شود، اظهار کرد: علاوه بر تأمین خوراک، پوشاک و سلامتی، کودکان نیازهای دیگری همچون نیازهای عاطفی، تربیتی و آموزشی دارند که در صورت پاسخ به موقع به این نیازها زمینه رشد و تربیت مناسب آن ها فراهم خواهد آمد.

ملک زاده فرد، کودکان و نوجوانان را سرمایه های ارزشمند جامعه توصیف کرده و گفت: کودکان به عنوان آینده سازان کشور دارای حقوقی هستند که برای جلب توجه همگانی به این حقوق، شیوه نامه هفته ملی کودک توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و به منظور هم افزایی تمامی نهادها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهر در استان اردبیل اجرا می شود

برنامه های هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهر در استان اردبیل اجرا می شود