مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 08:552023-09-23اجتماعي

تاکسیرانی اردستان ساماندهی می شود


شهرداری اردستان قصد دارد در نقاط پرتردد و مورد نیاز شهر ایستگاه های تاکسی جدید را جانمایی کند تا خدمات این حوزه یکنواخت شود.

- ایسنا/اصفهان شهردار اردستان گفت: شهرداری اردستان قصد دارد در نقاط پرتردد و مورد نیاز شهر ایستگاه های تاکسی جدید را جانمایی کند تا خدمات این حوزه یکنواخت شود.

معین مهدانیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از اصلی ترین مطالبه مردم شهر اردستان وضعیت فرسودگی آسفالت معابر و خیابان های اصلی شهر بود، شهرداری اردستان در مرحله اول قرارداد آسفالت ریزی بیش از 3 هزار مترمکعب را انجام داده و در حال انجام است.

وی با بیان اینکه البته بخشی از این قرارداد و قیری که تحویل گرفتیم مختص بافت های فرسوده است که نقاط آن در دوره قبلی مدیریت شهری مشخص شده و نمی توانیم مکان آن را تغییر دهیم، افزود: با برنامه ریزی انجام شده سعی می کنیم خیابان هایی که وضعیت آسفالت آنها فرسوده تر است آسفالت ریزی جدید انجام شود.

شهردار اردستان با اشاره به اینکه نهضت آسفالت ریزی در اردستان شروع شده و این عملیات در چند مرحله تا پایان سال و به صورت اصولی انجام می شود، گفت: وضعیت خرابی و فرسودگی آسفالت معابر اصلی شهر و مطالبه ای که برای آسفالت وجود دارد با میزان قیرهای دریافتی همخوانی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسیرانی اردستان ساماندهی می شود

تاکسیرانی اردستان ساماندهی می شود