مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-11بين الملل

مسکو: داعشی ها برای رژیم کی یف با روسیه می جنگند


مدیر سرویس امنیت فدرال روسیه گفت که اعضای باقیمانده از گروه تروریستی داعش و دیگر تروریست های متحد آنها در حال کمک کردن به نظامیان اوکراینی در جنگ با این کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از انتشار اخباری مبنی بر حضور مزدوران غربی در صفوف نیروهای مسلح اوکراین در نبرد با روسیه، اکنون از جنگیدن تروریست های داعشی برای رژیم کی یف خبر می رسد.

السکاندر بورتنیکوف مدیر سرویس امنیت فدرال روسیه امروز (چهارشنبه) گفت که اعضای باقیمانده از گروه تروریستی داعش و دیگر تروریست های متحد آنها در حال کمک کردن به نظامیان اوکراینی در جنگ با این کشور هستند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، بورتنیکوف توضیح داد که تروریست های داعشی همچنین عضو گروه های خرابکار و جاسوسی رژیم کی یف شده اند که برای انجام عملیات های و حملات تروریستی به داخل خاک فدراسیون روسیه اعزام می شوند.

او که برای حضور در شورای رؤسای سازمان های امنیتی کشورهای عضو پیمان امنیت جمعی به باکو سفر کرده، اظهار داشت: غربی ها فعالانه در حال تسهیل کردن انتقال تروریست ها به مناطق درگیری در اوکراین هستند .

مدیر سرویس امنیت فدرال روسیه تصریح کرد: ما اطلاعات موثقی داریم مبنی بر اینکه داعشی ها و امثال آنها به عنوان بخشی از واحدهای ایچکری و تاتار کریمه علیه ما می جنگند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: داعشی ها برای رژیم کی یف با روسیه می جنگند

مسکو: داعشی ها برای رژیم کی یف با روسیه می جنگند