مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-22سياسي

نگهداری 39 کودک بی سرپرست در بهزیستی استان مرکزی


در حال حاضر 39 کودک بی سرپرست و بدسرپرست در مراکز شبانه روزی و مراکز شبه خانواده تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان و 12 کودک معلول و بیمار نیازمند پیگیری های خاص در مراکز نگهداری توانبخشی نگهداری می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمود حسین آبادی صبح امروز در آیین تجلیل از خانواده های فرزندپذیر دارای فرزند با شرایط خاص که در راستای ارتقای فرهنگ فرزندخواندگی و توسعه مسئولیت اجتماعی همزمان با ابلاغ قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست برگزار شد،اظهار کرد: فرهنگ سازی و تبیین فرزندخواندگی یکی از برنامه هایی است که بهزیستی دنبال می کند تا خانواده هایی که شرایط لازم برای چنین موضوعی را دارند، بیشتر به این مهم تمایل پیدا کنند تا کودکان دارای شرایط خاص در مراکز بهزیستی نمانند و در جمع گرم خانواده حضور پیدا کنند.

وی افزود: در حال حاضر 39 کودک بی سرپرست و بدسرپرست در مراکز شبانه روزی و مراکز شبه خانواده تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان و 12 کودک معلول و بیمار نیازمند پیگیری های خاص در مراکز نگهداری توانبخشی نگهداری می شوند.

مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه در 6 ماهه نخست سال جاری 11 واگذاری شامل سپردن 9 کودک به فرزندخواندگی و 2 نفر به امین موقت صورت گرفته است، گفت: انتقادهای زیادی در مورد طولانی شدن پروس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهداری 39 کودک بی سرپرست در بهزیستی استان مرکزی

نگهداری 39 کودک بی سرپرست در بهزیستی استان مرکزی