مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-04سياسي

دستگاه قضا با مصادیق ترک فعل برخی مسئولان اجرایی بدون اغماض برخورد کند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دستگاه قضا با مصادیق ترک فعل برخی مسئولان اجرایی بدون اغماض برخورد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان امروز در سفر استانی رییس دستگاه قضایی به آذربایجان شرقی و در دیدار با اقشار مختلف استان، اظهار کرد: از اینکه در این سفر توجه خاصی به اقشار مختلف مردم دارند، خودشان حکایت از آن دارد تمام اقشار در این جلسه حضور دارند.

وی با بیان اینکه یکی از مظاهر سنجش عملی ایمان عملی و ولایت پذیری از خواص و نخبگان متنفذ میزان پذیرش داوری و قضاوت براساس آموزه های وحیانی آسمانی است، گفت: این موضوع در سایه نظام مبارک اسلامی از ایثارگری فداکارانه نسل اول انقلابیون در قانون مجازات اسلامی و سایر قوانین مصوب شاهد بخشی از آن هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: قوه قضاییه در چهار دهه گذشته مجازات عناصر فعال در براندازی، تجزیه طلبان از خوزستان تا کردستان و داعشی های دهه 60 تا جاسوسان دفاع مقدس، مفسدین اقتصادی و مخلان امنیت در چند سال اخیر داشته  است.

وی گفت: برخی از عوامل سخت کننده معیشت بر مردم برآمده از اهمال های غیرموجه و ترک فعل های بعضی مسوولان اجرایی در مرکز از قبیل تاخیر که بعضی زالوصفتان اقتصادی نارضایتی در شبکه تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا با مصادیق ترک فعل برخی مسئولان اجرایی بدون اغماض برخورد کند

دستگاه قضا با مصادیق ترک فعل برخی مسئولان اجرایی بدون اغماض برخورد کند