مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-05بين الملل

خبر بازداشت مادر آرمیتا گراوند دروغ است


برخی رسانه های ضد ایران دقایقی پیش مدعی شدند که مادر آرمیتا گراوند توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است، در همین زمینه منابع آگاه امنیتی اعلام کردند که این خبر کاملاً کذب است و مادر آرمیتا بازداشت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، برخی رسانه های ضد ایران دقایقی پیش مدعی شدند که مادر آرمیتا گراوند توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است، در همین زمینه منابع آگاه امنیتی اعلام کردند که این خبر کاملاً کذب است و مادر آرمیتا بازداشت نشده است.

  رسانه های ضدایرانی طی چند روز اخیر تلاش بسیار کردند تا با بهره گیری از سوژه ی آرمیتا گراوند، و مشابهت سازی آن با مهسا امینی فتنه و آشوب دیگری رقم بزنند.

  اما اطلاع رسانی های به موقع و انتشار فیلم های متعدد از واقعیت صحنه راه را بر آنها بست.

به دلیل همین ناکامی، این رسانه ها در تلاشند حالا با اخبار دروغی نظیر بازداشت مادر آرمیتا این سوژه را در راستای هدف خود پیش ببرند.

گفتنی است؛ بررسی عملکرد 5 رسانه بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، رادیو فردا و من و تو و صفحات مجازی آنها در سال گذشته نشان می دهد این رسانه ها در 46 روز (23 شهریور تا 9 آبان) مجموعا 38003 دروغ را درباره اغتشاشات سال گذشته منتشر کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر بازداشت مادر آرمیتا گراوند دروغ است

خبر بازداشت مادر آرمیتا گراوند دروغ است