مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-13سياسي

روایتگر و شاهد عینی «طوفان شن» درگذشت


جانباز پاسدار احمد حبیبی ثانی، روایتگر و از شاهدان عینی «طوفان شن»، شب گذشته در غروب پنجشنبه 20 مهر در بیمارستان امام رضای مشهد دعوت حق را لبیک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جانباز پاسدار احمد حبیبی ثانی، روایتگر و از شاهدان عینی طوفان شن، شب گذشته در غروب پنجشنبه 20 مهر در بیمارستان امام رضای مشهد دعوت حق را لبیک گفت.

احمد حبیبی ثانی، روایتگر و به عنوان یکی از اولین شاهدان عینی واقعه طبس در مورد این واقعه 5 اردیبهشت ماه در آخرین مصاحبه اش با رسانه ها اعلام کرد: سال 1359 در سپاه طبس مشغول به خدمت بودم که روز حادثه از پاسگاه رباط خان خبر رسید در کویر اتفاقی افتاده و قاچاقچی ها جاده را با هواپیما و بالگرد بسته اند.

ابتدا گروگان گیری مسافران اتوبوس وی افزود: هشت فروند بالگرد و هفت فروند هواپیما نظامی سی - 130 استتار شده و بدون هیچ آرم و نشانی ساعت 2:30 بامداد روز پنجم اردیبهشت در منطقه فرود آمده بودند و ابتدا ضمن بستن جاده، مسافران یک دستگاه اتوبوس که زائران امام رضا (ع) از منطقه یزد بودند را به اسارت گرفته که یک نفر از این افراد از تاریکی شب استفاده و اقدام به فرار می کند و خبر حادثه را به پاسگاه رباط خان طبس می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتگر و شاهد عینی «طوفان شن» درگذشت

روایتگر و شاهد عینی «طوفان شن» درگذشت