مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 10:202023-09-29ورزشي

راهکار ابتکاری جوانان ایران برای رفع چالش جهانی آب


طرح ابتکاری جوانان ایران در رویدادها و اجلاس SDG 2023 سازمان ملل پذیرش شد و به گفته آنها این طرح یک پلتفرم برای رفع چالش آب است.

- طرح ابتکاری جوانان ایران در رویدادها و اجلاس SDG 2023 سازمان ملل پذیرش شد و به گفته آنها این طرح یک پلتفرم برای رفع چالش آب است.

امیر عباس محمدی کوشکی، سرپرست تیم ملی اختراعات و نوآوری ایران در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نشست عمومی سالانه سازمان ملل متحد در اواسط ماه سپتامبر، گفت: امسال هفتاد و هشتمین نشست شورای عمومی سازمان ملل متحد از 16 تا 26 سپتامبر برگزار شد.

یکی از مهمترین اجلاس های سطح بالا، شورای عمومی سازمان ملل متحد SDG2023 و مجمع جوانان بوده است.

وی اضافه کرد: این اجلاس فرصت منحصر به فردی برای گسترش و تقویت مشارکت معنادار جوانان در همه سطوح و به ویژه در محدوده توسعه پایدار است.

در همین خصوص فرستاده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور جوانان از جوانان فعال کشورها برای حضور در اجلاس SDG2023 هفتاد و همشتمین نشست شورای عمومی سازمان ملل متحد دعوت کرد.

محمدی کوشکی با بیان اینکه ایران برای اولین بار توسط دبیرخانه اجلاس، پذیرش شد و با دعوت بخش امور جوانان سازمان ملل متحد به صورت مجازی در رویدادها و اجلاس SDG 2023 حضور داشت، خاطر نشان کرد: در این رویداد سازمان ملل متحد با راه اندازی پلتفرم شتاب و پاسخگوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار ابتکاری جوانان ایران برای رفع چالش جهانی آب

راهکار ابتکاری جوانان ایران برای رفع چالش جهانی آب