مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 08:052023-09-26بين الملل

پاتروشف و ولیعهد عمان درباره وضعیت خاورمیانه و چالش های جهانی رایزنی کردند


دفتر مطبوعاتی شورای امنیت روسیه گزارش داد که نیکولای پاتروشف، دبیر این شورا در جریان سفر خود به مسقط با «ذی یزن بن هیثم آل سعید»، ولیعهد عمان دیدار کرد.

- دفتر مطبوعاتی شورای امنیت روسیه گزارش داد که نیکولای پاتروشف، دبیر این شورا در جریان سفر خود به مسقط با ذی یزن بن هیثم آل سعید ، ولیعهد عمان دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، این دفتر اعلام کرد: در خصوص چالش ها و تهدیدات جهانی با توجه ویژه به وضعیت خاورمیانه تبادل نظر شد.

این دفتر افزود که پاتروشف در مسقط در مورد امنیت رایزنی کرد.

طبق گزارش این دفتر، چشم انداز روابط دوجانبه روسیه و عمان، همکاری در حوزه امنیت اطلاعات و تعامل بین نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و سازمان های اطلاعات مالی به تفصیل و مسائل مربوط به اجرای برخی پروژه های اقتصادی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

براساس این گزارش، توافقات به دست آمده امکان ارتقای روابط روسیه و عمان را به سطح کیفی جدیدی فراهم می کند و به تعامل بخش های شرکت کننده در مذاکرات ماهیتی سیستماتیک می دهد.

علاوه بر مقامات شورای امنیت روسیه، نمایندگانی از وزارت امور خارجه، وزارت کشور، سرویس امنیت فدرال، سرویس اطلاعات خارجی و سرویس نظارت مالی فدرال از طرف روسیه در این نشست شرکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاتروشف و ولیعهد عمان درباره وضعیت خاورمیانه و چالش های جهانی رایزنی کردند

پاتروشف و ولیعهد عمان درباره وضعیت خاورمیانه و چالش های جهانی رایزنی کردند