مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 08:202023-10-04فرهنگي

افتتاح نخستین مؤسسه فرهنگی، هنری تخصصی تئاتر در ملایر


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از افتتاح نخستین مؤسسه فرهنگی، هنری تخصصی تئاتر در شهرستان ملایر خبر داد.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از افتتاح نخستین مؤسسه فرهنگی، هنری تخصصی تئاتر در شهرستان ملایر خبر داد.

فرشاد کشاورزیان با اعلام این خبر، افزود: این مؤسسه که با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر تأسیس شده، دارای سالن تماشاخانه(پلاتو) و کلاس های متعدد هنری است.

وی اضافه کرد: این مؤسسه در آینده مرکز آموزش و تولید تئاتر حرفه ای خواهد بود و دوره های آموزش بازیگری، نمایشنامه نویسی، کارگردانی، طراحی و ساخت عروسک و گریم را به صورت ترمی و با صدور گواهینامه معتبر برگزار می کند.

کشاورزیان ادامه داد: این مؤسسه با مدیریت محمد قاسمی، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر است که فعالیت حرفه ای خود را از اواخر دهه 60 آغاز و نمایش های یقه خرگوشی، خطوط خاطر، نقالی قالی، سرزمین پدری، مانداک، خنک مثل صبح و چندین کار هنری دیگر را نویسندگی و کارگردانی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این هنرمند ملایری سابقه 13 دوره حضور در جشنواره بین المللی تئاتر فجر را دارد و جوایز متعددی از جشنواره های بین المللی و ملی دریافت و در چندین جشنواره در خارج از کشور نمایش های خود را اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین مؤسسه فرهنگی، هنری تخصصی تئاتر در ملایر

افتتاح نخستین مؤسسه فرهنگی، هنری تخصصی تئاتر در ملایر