مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 21:002023-10-18سياسي

آیت الله فلاحتی: رژیم صهیونیستی در جنگ تن به تن بازنده است


به گفته نماینده ولی فقیه در گیلان، نسل جدید فلسطین می داند اگر رژیم صهیونیستی به رهبری ایالات متحده نفهمی به خرج بدهد و حرکت پیاده نظام در غزه داشته باشد در تله انتحاری قرار خواهد گرفت چرا که سربازان رژیم صهیونیستی قدرتشان در موشک دوربرد است و در جنگ تن به تن هیچ نیرویی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امشب در اجتماع مردم پرشور مردم رشت در میدان شهدای ذهاب اظهار کرد: این حضور به موقع مردم رشت در اعلام انزجار نسبت به ظلم های رژیم صهیونیستی منجر به روحیه گرفتن تمامی مبارزان جبهه حق است.

وی با بیان اینکه در تاریخ بعد از اسلام هیچ نظامی به اندازه رژیم صهیونیستی غاصب ظلم و جور مرتکب نشده، افزود: این رژیم گرگ صفت تا به امروز جنایاتی را مرتکب  شدند که هیچ رژیمی به آن مرتکب نشده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حادثه بیمارستان معمدان غزه که در تاریخ بی سابقه بود، گفت: تمامی بشر به دلیل جنایات صورت گرفته در غزه اشک خون می بارد و اینجا هیچ انسانی سکوت نخواهد کرد.

فلاحتی با اشاره به اینکه با جنایتی که در فلسطین صورت گرفت امروز پیکره امت اسلام جریحه دار شده است، تصریح کرد: امروز نه فقط امت اسلام بلکه تمام ملت هایی که وجدان انسانی دارند و برای کرامت انسانی تلاش می کنند از این حادثه تلخ گریان هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله فلاحتی: رژیم صهیونیستی در جنگ تن به تن بازنده است

آیت الله فلاحتی: رژیم صهیونیستی در جنگ تن به تن بازنده است