مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 15:112023-10-16اجتماعي

وقوع رگبارهای پاییزی در ارتفاعات مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به وقوع رگبارهای پاییزی در ارتفاعات استان گفت: براساس پیش بینی های هواشناسی از امروز به تدریج شاهد افزایش ابر، - احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران امروز درباره وضعیت هوای استان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: بانفوذ موج ناپایدار امشب انتظار داریم به تدریج شاهد افزایش ابر، وزش باد و رگبار باران در آسمان مازندران باشیم که در ارتفاعات نیمه غربی استان از شدت بیشتری برخوردار است.

وی گفت: در ارتفاعات سردسیر و کوهستانی نیز شاهد بارش برف و باران هستیم.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: فردا هم شاهد آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش نسبی دما و در برخی ساعت هم شاهد رگبار باران هستیم.

اسدی با هشدار جاری شدن روان آب، کاهش دید و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی ، اختلال در ترددهای جاده ای، خاطرنشان کرد: احتیاط در تردد جاده ای، خودداری از اسکان درکنار رودخانه‏ ها و پرهیز از صعود به ارتفاعات، مقاوم سازی سازه‏ های کم مقاوم و سایر اقدامات پیشگیرانه ضروری است.

وی یادآور شد: روز چهارشنبه بارش ها به صورت پراکنده به ویژه در مناطق غربی استان داریم به تدریج از ابرناکی آسمان مازندران کاسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع رگبارهای پاییزی در ارتفاعات مازندران

وقوع رگبارهای پاییزی در ارتفاعات مازندران