مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-17سياسي

آغاز مذاکرات رسمی ایران و بلاروس


در مراسم استقبال رسمی از مخبر پس از نواخته شدن سرود ملی بلاروس و جمهوری اسلامی ایران، معاون اول رییس جمهور و نخست وزیر بلاروس از یگان تشریفات سان دیدند و اعضای هیات عالی رتبه دو کشور را به همدیگر معرفی کردند.

- در مراسم استقبال رسمی از مخبر پس از نواخته شدن سرود ملی بلاروس و جمهوری اسلامی ایران، معاون اول رییس جمهور و نخست وزیر بلاروس از یگان تشریفات سان دیدند و اعضای هیات عالی رتبه دو کشور را به همدیگر معرفی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور پس از این مراسم رسمی در گفت وگوی دوجانبه با اشاره به 30 سالگی روابط سیاسی بین ایران و بلاروس ارتقای روابط تهران-مینسک را راهبرد جدی جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: ارتباطات اقتصادی دو کشور متناسب با سطح بالای ارتباطات سیاسی گسترش نیافته است که اراده جدی ایران و بلاروس بر تعمیق و تقویت همکاری اقتصادی و تجاری است.

محمد مخبر با تاکید بر ضرورت تامین نیازهای متقابل دو کشور تصریح کرد: باید مبادلات و توافقات بین دو کشور با استفاده از ارزهای ملی انجام شود.

معاون اول رییس جمهور با قدردانی از مواضع خوب و مناسب جمهوری بلاروس در قبال ایران در مجامع و اتحادیه های بین المللی، افزود: سفر مقامات بلندپایه بلاروسی به ایران نقطه عطفی در افزایش روابط دو کشور تبدیل شد و مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مذاکرات رسمی ایران و بلاروس

آغاز مذاکرات رسمی ایران و بلاروس