مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 17:202023-10-06سياسي

در مقابل مخلان نظم و امنیت مردم کوتاه نمی آییم


در مقابل مخلان نظم و امنیت مردم کوتاه نمی آییم و با هر کس در هر جایگاه و مقامی که باشد و بخواهد امنیت مردم را به مخاطره بیندازد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی قبل از خطبه های نماز جمعه امروز در جمع نمازگزاران در شهر شیراز، با اشاره به شعار هفته انتظامی با عنوان شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار ، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم خدمتگزار و خادم خوبی برای مردم عزیز، شریف و بزرگ استان پهناور فارس باشیم.

وی با بیان اینکه ما به عنوان پلیس در خدمت مردم از هر طیف، گروه و یا طبقه ای که باشند، هستیم، گفت: در مقابل مخلان نظم و امنیت مردم کوتاه نمی آییم و با هر کس در هر جایگاه و مقامی که باشد و بخواهد امنیت مردم را به مخاطره بیندازد، برابر با قانون برخورد می کنیم.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه دشمن از هر فرصت و بهانه ای استفاده می کند تا آرامش و امنیت را از مردم سلب کند، تصریح کرد: دشمنان در فضای مجازی به هر بهانه ای جوسازی می کنند و به دنبال آن هستند تا آرامش مردم را به هم بریزند.

سردار حبیبی افزود: شما مردم عزیز هر کلامی که از زبان دشمنان گفته می شود و یا در فضای غبارآلود مجازی بیان می شود را قبول نکرده و فریب آن ها را نخورید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مقابل مخلان نظم و امنیت مردم کوتاه نمی آییم

در مقابل مخلان نظم و امنیت مردم کوتاه نمی آییم