مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 13:102023-09-25اقتصادي

برخورد قانونی با بانک هایی که در پرداخت وام زوجین تاخیر دارند


دادستان مرکز گلستان از کاهش انتظار زوجین جوان برای دریافت وام ازدواج در گلستان خبر داد و گفت: با بانک هایی که پرداخت وام زوجین را به تاخیر بیندازند، - ایسنا/گلستان دادستان مرکز گلستان از کاهش انتظار زوجین جوان برای دریافت وام ازدواج در گلستان خبر داد و گفت: با بانک هایی که پرداخت وام زوجین را به تاخیر بیندازند، برخورد خواهد شد.

محمود اسپانلو پیش از ظهر دوشنبه 3 مهر 1402 در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خرداد ماه امسال، میزان پرداخت وام ازدواج به زوج های جوان، 33 درصد بود که از باب پیگیری حقوق عامه به موضوع ورود و با نامه نگاری، به بانک ها بر پرداخت سریع تر وام ازدواج، تاکید کردیم.

وی بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته، مرداد امسال از 3 هزار و 987 متقاضی، که ثبت نام کرده بودند 3 هزار و 409 نفر وام ازدواج خود را دریافت کردند که نزدیک به 86 درصد متقاضیان را تشکیل می دهد.

دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه با همکاری مؤثر بانک های استان شاهد رشد خوبی در پرداخت وام ازدواج هستیم، گفت: بقیه متقاضیان هم در مرحله تکمیل پرونده هستند و پس از تکمیل این فرآیند، وام ازدواج خود را دریافت می کنند.

اسپانلو افزود: در قانون حمایت از جوانی جمعیت، مجازات درجه پنج برای کسانی که این قانون را اجرا نمی کنند، پیش بینی شده است و بر همین اساس در نامه نگاری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با بانک هایی که در پرداخت وام زوجین تاخیر دارند

برخورد قانونی با بانک هایی که در پرداخت وام زوجین تاخیر دارند