مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-01سياسي

20 درصد جامعه ایران دچار مشکلات روان هستند


رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: 20 درصد جامعه ایران دچار اختلالات روانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،علی فتحی آشتیانی ،رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در نشست خبری بیان داشت: در بیستمین سال تاسیس این سازمان هستیم.

وی ادامه داد:در حکم رییس جمهور چند نکته آمده است که ارتقای سطح دانش روان شناسی،نظارت هوشمند و شفاف بر عملکرد روانشناسان و پیاده سازی نظام رتبه بندی از جمله این موارد است.

رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت:اولین نکته حائز اهمیت این است که یا تصویب سازمان مرکزی سازمان قرار شده صدور پروانه کار تخصصی و صلاحیت حرفه ای در دو مرحله صورت گیرد؛یکی برگزاری آزمون تخصصی شامل دو بخش سئوالات عمومی و اختصاصی است.

آشتیانی افزود:قصد داریم در یک روز با برگزاری این آزمون وضعیت کاری فرد متقاضی مشخص شود و پیش بینی برگزاری دو آزمون در سال را دادیم که یکی در دی ماه و دیگری در خرداد سال بعد باشد.

وی اضافه کرد: افراد انتخاب شده در آزمون در مصاحبه شرکت کرده و در نهایت ظرف دو ماه تعیین تکلیف پرونده صلاحیت حرفه ای مشخص شود.

رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت:قانون سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با ضعف هایی روبرو است اما متاسفانه علی رغم گام هایی برای تصحیح این قانون اما عملیاتی نشد و قصد انجام ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد جامعه ایران دچار مشکلات روان هستند

20 درصد جامعه ایران دچار مشکلات روان هستند