مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-15سياسي

تقدیر فرمانده ارتش و وزیر دفاع از سازمان بازرسی کل کشور


در پی تعیین تکلیف اراضی فرودگاه اضطراری شهرستان خوی، فرمانده ارتش و وزیر دفاع از اقدامات رییس سازمان بازرسی در این پرونده تقدیر و تشکر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، در پی تعیین تکلیف اراضی موسوم فرودگاه اضطراری شهرستان خوی پس از گذشت 10 سال با ورود سازمان بازرسی کل کشور، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزیر دفاع با ارسال پیام های جداگانه از رییس سازمان بازرسی تقدیر و تشکر کردند.

امیرسرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی موسوی با تقدیر از تعامل سازنده سازمان بازرسی بویژه معاونت سیاسی و قضایی و اهتمام در جهت حل مسائل و مشکلات در پرونده موصوف به اراضی فرودگاه اضطراری شهرستان خوی از نظر مساعد ارسالی سازمان بازرسی به شورای عالی شهرسازی و معماری ایران که موید رعایت مصالح عالیه نظام و در نظر گرفتن ملاحظات امنیتی بوده است، تقدیر کرد.

در همین راستا، محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح نیز طی نامه ای با اشاره به نظر مساعد ارسالی و پیگیری های صورت گرفته که منجر به تغییر کاربری و الحاق اراضی مذکور به شهرستان خوی شد، از خداییان رییس سازمان بازرسی، محمدمهدی بلندیان معاون سیاسی و قضایی و مجتبی جامعی سرپرست بازرسی امور نظامی، امنیتی و نهاد ها تشکر و قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر فرمانده ارتش و وزیر دفاع از سازمان بازرسی کل کشور

تقدیر فرمانده ارتش و وزیر دفاع از سازمان بازرسی کل کشور