مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-16دانش

شرایط ثبت نام در خوابگاه های دانشگاه شریف اعلام شد


دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه صنعتی شریف تا 15 آبان می توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه خدمات رفاهی دانشجویان، نسبت به ثبت نام خود برای اسکان در خوابگاه ها اقدام کنند.

- دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه صنعتی شریف تا 15 آبان می توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه خدمات رفاهی دانشجویان، نسبت به ثبت نام خود برای اسکان در خوابگاه ها اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد؛ با توجه به راه اندازی سامانه یکپارچه خدمات رفاهی دانشجویان تمامی دانشجویان دوره کارشناسی و دکتری ورودی 1398 تا کنون و مقطع کارشناسی ورودی 1400به بعد، لازم است جهت ثبت نام خوابگاه ترم جاری و پرداخت اجاره بها و بدهی های معوقه به این سامانه مراجعه کنند.

دانشجویان ورودی 1402 مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری باید ابتدا مقطع قبلی خود را در سامانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تسویه نموده و سپس اقدام به ایجاد مقطع جدید کنند.

دانشجویان فوق پس از ورود به سامانه یکپارچه خدمات رفاهی دانشجویان در صورت داشتن بدهی، ابتدا باید معوقات خود را تسویه کنند سپس ازمنوی خوابگاه کلید، درخواست خوابگاه و اقامت جدید را بزنند تا ثبت نام ترم جاری انجام بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط ثبت نام در خوابگاه های دانشگاه شریف اعلام شد

شرایط ثبت نام در خوابگاه های دانشگاه شریف اعلام شد