مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-11بين الملل

تا پای جان حامی مردم مظلوم فلسطین هستیم


ضمن حمایت قطعی از عملیات «طوفان الاقصی» و قیام بزرگ ملت فلسطین، اعلام می کنیم که به عنوان یک جامعه مسلمان، تا پای جان حامی ملت مظلوم فلسطین خواهیم بود و از حقانیت این ملت تا آزادی قدس شریف دفاع می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت جام، مولوی شرف الدین جامی الاحمدی اظهار کرد: در این روزها شاهد هستیم که خشم سرکوب شده یک ملت مظلوم و اشغال شده فوران کرده و در قالب عملیات طوفان الاقصی دامان اشغالگران قدس و رژیم کودک کش صهیونیستی را گرفته است.

امام جمعه اهل سنت تربت جام افزود: این قیام آن چنان عظیم و گسترده است که رژیم صهیونیستی را با همه ادعاهایش غافلگیر کرد و موجب خوشحالی همه مظلومان و ستم دیدگان جهان و ملل مسلمان و حامیان حقیقی فلسطین شد.

جامی الاحمدی خاطر نشان کرد: ضمن حمایت قطعی از عملیات طوفان الاقصی و قیام بزرگ ملت فلسطین، اعلام می کنیم که به عنوان یک جامعه مسلمان، تا پای جان حامی ملت مظلوم فلسطین خواهیم بود و از حقانیت این ملت تا آزادی قدس شریف دفاع می کنیم.

گفتنی است علما، روحانیون و جمعی از مردم اهل سنت منطقه نیز با صدور بیانیه های جداگانه، حمایت خود را از مجاهدت های نیروهای مقاومت فلسطینی اعلام کردند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پای جان حامی مردم مظلوم فلسطین هستیم

تا پای جان حامی مردم مظلوم فلسطین هستیم