مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 16:552023-09-30سياسي

حضور دانشمندان جهان اسلام در دانشگاه تربیت مدرس


رییس دانشگاه تربیت مدرس امروز میزبان برنده جایزه مصطفی (ص) و جمعی از دانشمندان حاضر در مراسم اهدای جایزه مصطفی(ص) بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، میهمانان پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص)  8 مهر ماه با حضور در دانشگاه تربیت مدرس با رییس دانشگاه و جمعی از مسؤولان و روسای دانشکده ها دیدار کردند.

در ابتدای این نشست عبداله زاده معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه ضمن خیرمقدم به مهمانان، به معرفی روسای دانشکده ها و اعضای حاضر در نشست پرداخت.

در ادامه علامه رییس واحد بین الملل و مدیر روابط علمی بین المللی به معرفی کوتاهی از دانشگاه تربیت مدرس و تعداد دانشجویان، اعضای هیات علمی و رشته های موجود در دانشگاه پرداخت.

سپس روسای دانشکده های علوم پزشکی، علوم زیستی، علوم پایه و مهندسی شیمی و رییس پارک علم و فناوری مدرس به معرفی واحدها و دانشکده های خود و زمینه های تحقیقاتی آن پرداختند.

در ادامه چهار دانشمند جهان اسلام حاضر در جلسه؛ احمد فوزی اسماعیل رییس دانشگاه فناوری مالزی (برگزیده دریافت جایزه مصطفی (ص) )، شکیل احمد عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد ملی اردو مولانا از کشور هند، سید احتشام حسنین از Indian Institute of Technology Delhi (IIT Delhi) کشور هند و نسرین ظفر احتشام از SHARDA UNIVERSITY کشور هند، ضمن معرفی کوتاهی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانشمندان جهان اسلام در دانشگاه تربیت مدرس

حضور دانشمندان جهان اسلام در دانشگاه تربیت مدرس