مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-19اقتصادي

توسعه بازارهای صادراتی همدان دستاورد تعامل با بخش خصوصی


توسعه بازارهای صادراتی در این منطقه دستاورد ارزنده ای است که حاصل حمایت و تدابیر استاندار همدان و تعامل خوب و سازنده صمت استان همدان با فعالین اقتصادی و بخش خصوصی است.

- ایسنا/همدان معاون وزیر صمت گفت: توسعه بازارهای صادراتی در این منطقه دستاورد ارزنده ای است که حاصل حمایت و تدابیر استاندار همدان و تعامل خوب و سازنده صمت استان همدان با فعالین اقتصادی و بخش خصوصی است.

علیرضا شاهمیرزایی پنجشنبه 27مهرماه در همایش منطقه ای تجارت و بازرگانی مدیران کل صمت به میزبانی استان همدان، با اشاره به رشد صادراتی استان همدان، اظهار کرد: سامانه های سازمان صمت چه در حوزه تجارت و اقتصاد کلان و چه در اقتصاد داخلی و فعالیت صنوف باعث شده واسطه گری ها برچیده و دلالان حذف شوند.

وی بیان کرد: سامانه شفافیت فروشگاهی در حوزه لاستیک، به همت اداره کل صمت استان قم راه اندازی شده است که انواع مختلف لاستیک با قیمت مصوب دولتی را می توان از طریق آن ثبت سفارش کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت بیش از 50 هزار کالا در این سامانه درج شده است، تاکید کرد: در مواردی مثل بازار فعلی لاستیک ممکن است قیمت کف بازار با قیمت مورد تایید تفاوت داشته باشد اما در طرح سامانه شفافیت فروشگاهی فرد می توان با خواندن بارکد در داخل فروشگاه، به قیمت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بازارهای صادراتی همدان دستاورد تعامل با بخش خصوصی

توسعه بازارهای صادراتی همدان دستاورد تعامل با بخش خصوصی