مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-17اقتصادي

نمی توان به طیور به عنوان منبع اصلی پروتیین کشور اکتفا کرد


مدیر کل آبزیان آب شیرین سازمان شیلات گفت: در آینده بلند مدت نمی توانیم به طیور به عنوان منبع اصلی پروتیینی کشور به علت وابستگی به غلات اکتفا کنیم، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل آبزیان آب شیرین سازمان شیلات گفت: در آینده بلند مدت نمی توانیم به طیور به عنوان منبع اصلی پروتیینی کشور به علت وابستگی به غلات اکتفا کنیم، بنابراین راهی جز ارتقاء فناوری و رفتن به سمت بهره وری تولید آبزیان نداریم.

سید قباد مکرمی در نشست صنعت آبزی پروری که به همت پژوهشکده بیوتکنولوژی صنعتی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با همکاری مدیریت شیلات استان امروز 25 مهرماه در سالن همایش های دکتر کاظمی آشتیانی برگزار شد، با اشاره به روز جهانی غذا اظهار کرد: سازمان فائو در سال 1979 روزی را به نام روز غذا تعیین کرد.

اتفاقات سال های اخیر همچون بیماری همه گیر کرونا، کانال سوئز و اختلال در حمل و نقل جهانی و جنگ اوکراین و روسیه موجب شد که توجه تمام کشورهای جهان به موضوع مهم امنیت غذایی افزایش یابد؛ موضوعی که در قرن کنونی به عنوان یک موضوع امنیتی مطرح است.

وی افزود: فائو هر سال پیش بینی آینده غذایی جهان را ارائه می دهد و پیش بینی ای که برای سال 2030 ارائه داده اند، این است که بسیاری از کشورها مزیت نسبی صادرات مواد غذایی را از دست خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توان به طیور به عنوان منبع اصلی پروتیین کشور اکتفا کرد

نمی توان به طیور به عنوان منبع اصلی پروتیین کشور اکتفا کرد