مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 19:402023-10-01سياسي

هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل جهان اسلام متحد، قرار گیرد


مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر لزوم ایجاد اتحاد میان جوامع و کشورهای جهان اسلام تاکید کرد و افزود: اگر کشورهای جهان اسلام با هم متحد شوند، - هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل آن ها ایستادگی کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی عصر یکشنبه، نهم مهرماه در آیین ختتامیه همایش ادبی شمیم وحدت، به تعقل و تدبر در مورد هدف از تشکیل فرقه های مختلف در دین اسلام تاکید کرد و گفت: ما در دین اسلام دو مذهب اصلی شیعه و سنی داریم که از هر کدام فرقه، گروه و شاخه های متنوعی مانند زیدیه، زندیه و اسماعیلیه در مذهب شیعه و در اهل سنت نیز چهار مذهب اصلی حنفی، حنبلی، مالکی و شافعی وجود دارند که باید در راستای هدف از تشکیل این فرقه ها تأمل و تدبر کرد.

وی به خباثت و تلاش های دشمنان علیه امت اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان و در راس آنها صهیونیست ها در تلاش هستند که با ایجاد فتنه، تفرقه و اختلاف میان شیعه و سنی و تشکیل فرقه های متنوع و یارگیری از آنها به اهداف شوم خود برسند.

وی به ایجاد و توجه به نقاط اشتراک میان کشورها و ادیان مختلف تاکید کرد و افزود: ما وقتی با افراد مختلف دیدار و برخورد داریم می خواهیم که نقاط و وجه های اشتراک را برای ایجاد رابطه پیدا کنیم و در راستای همبستگی به دنبال نقاط اشتراک میان دیگر کشورها، ادیان و مذاهب هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل جهان اسلام متحد، قرار گیرد

هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل جهان اسلام متحد، قرار گیرد