مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 02:102023-09-26بين الملل

آمریکا در آستانه تولید مشترک تسلیحات با اوکراین و اروپا


آمریکا در آستانه تولید مشترک تسلیحات با اوکراین و اروپا - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ویلیام لاپلانت معاون تأمین و لجستیک وزارت دفاع آمریکا گفت که واشنگتن در حال آغاز تولید مشترک تجهیزات نظامی با کشورهای خارجی از جمله اوکراین، اتحادیه اروپا و استرالیا است.

لاپلانت طی سخنرانی در همایش اندیشکده مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی واشنگتن توضیح داد: ما تولید مشترک تسلیحات را با استرالیا آغاز خواهیم کرد، همین امر در مورد اروپا نیز صدق می کند.

ما حتی در حال راه اندازی خط تولید مشترک با اوکراینی ها در کشورشان هستیم .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی یادآور شد که در اجلاس سران ناتو در لیتوانی، به همکاری های بین المللی برای تولید و تامین تسلیحات اهمیت زیادی داده شد زیرا توسعه در این راستا اهمیت زیادی برای ناتو خواهد داشت.

این مقام پنتاگون در بخش دیگری از صحبت هایش هشدار داد که توقف احتمالی بودجه دولت آمریکا، بر آزمایش تسلیحات برای اوکراین در جنگ با روسیه تأثیر خواهد گذاشت.

طبق این گزارش، لاپلانت اظهار داشت: هفته آینده آزمایش تجهیزات برای اوکراین انجام می شود، اما اگر توافقی (برای جلوگیری از تعطیلی دولت آمریکا) به شکلی صورت نگیرد، آزمایش ها انجام نخواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در آستانه تولید مشترک تسلیحات با اوکراین و اروپا

آمریکا در آستانه تولید مشترک تسلیحات با اوکراین و اروپا