مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:322023-09-26اقتصادي

ادامه واردات نهاده های دامی از طریق بندرامام به کشور


مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: دو کشتی اقیانوس پیمای حامل 125 هزار تن نهاده دامی در لنگرگاه بندر امام خمینی (ره) در حال تخلیه و بارگیری هستند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: دو کشتی اقیانوس پیمای حامل 125 هزار تن نهاده دامی در لنگرگاه بندر امام خمینی (ره) در حال تخلیه و بارگیری هستند.

حمید بدوی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت واردات نهاده های دامی از طریق بندر امام خمینی (ره)، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 13 کشتی حامل نهاده های دامی از طریق بندر امام خمینی تخلیه شده است و روند واردات این محصولات به صورت مستمر ادامه دارد.

وی افزود: اکنون دو کشتی اقیانوس پیمای حامل 125 هزار تن نهاده دامی در لنگرگاه بندر امام خمینی (ره) در حال تخلیه و بارگیری هستند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: این دو محموله کنجاله سویا از کشورهای آرژانتین و برزیل خریداری و اکنون از طریق بندر امام خمینی وارد کشور شده اند.

بدوی عنوان کرد: این محصولات توسط شرکت پشتیبانی امور دام به منظور حل مشکل تامین نیاز دامداران کشور سفارش و خریداری شده است و روند واردات نیز با توجه به نیاز کشور به این نهاده ها ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه واردات نهاده های دامی از طریق بندرامام به کشور

ادامه واردات نهاده های دامی از طریق بندرامام به کشور