مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-21سياسي

آمنه سادات فرمان جنگ داد، مجری ترکش خورد و پناهیان تعطیل کرد!


این سه روایت، روایت بی قانونی، بی مسئولیتی و هزینه تراشی برای نظام است؛ قصه تلخ آتش به اختیارانی که نه فلسفه رهبری و قانون در کشور را درک کرده اند و نه قواعد حکمرانی را می پذیرند؛ - 3.

علیرضا پناهیان در اجتماع مردم برای حمایت از فلسطین خواستار تعطیلی آموزش و پرورش می شود و حضار هم تکبیر می گویند.

به اعتقاد پناهیان در این چهل سال نه آموزش و پرورش به وظایفش عمل کرده و نه شورای عالی انقلاب فرهنگی و حوزه های علمیه!   این سه سکانس مجزا و البته مرتبط، تصویر کلوزاپ از حکمرانی جمعی از صاحبان تریبون و حامیان دولت سیزدهم است که تصور انقلاب دوم در کشور را دارند!   خانم خبرنگار که قبل ها تنها راوی گزارش نهاد های اطلاعاتی بود و حالا گزارشگر ویژه و محبوب رییس جمهور و تیم رسانه ای دولت است، بی مهابا فرمان استفاده از موشک را از زبان مردم صادر و با وجود انتقادات گسترده همفکران و طرفدارانش بازهم آن را تکرار می کند.

  مجری منتقد دولت روحانی، بدون هماهنگی و الزامات حضور در منطقه جنگی با موبایلش وارد معرکه می شود و برای حزب الله لبنان آنهم در میانه جنگ هزینه درست می کند و جانباز می شود و سیل گسترده انتقادات را فوری جناحی می کند و به زودی هم پشت پرده این انتقادات را بر ملا خواهد کرد!     واعظ مشهور که از دهه هشتاد در دانشگاه مسئولیت داشته، سالها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمنه سادات فرمان جنگ داد، مجری ترکش خورد و پناهیان تعطیل کرد!

آمنه سادات فرمان جنگ داد، مجری ترکش خورد و پناهیان تعطیل کرد!