مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-10بين الملل

زاخارووا: آمریکا چطور نتوانست تشدید تنش در خاورمیانه را پیش بینی کند؟!


سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی که نیروهای صهیونیست را غافلگیر کرده، گفت که چطور آمریکا از چند ماه پیش از حمله روسیه به اوکراین به دیگران هشدار می داد اما نتوانست تحرکات نیروهای مقاومت را رصد کند؟! - زاخارووا: آمریکا چطور نتوانست تشدید تنش در خاورمیانه را پیش بینی کند؟! سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی که نیروهای صهیونیست را غافلگیر کرده، گفت که چطور آمریکا از چند ماه پیش از حمله روسیه به اوکراین به دیگران هشدار می داد اما نتوانست تحرکات نیروهای مقاومت را رصد کند؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه ای با خبرنگاران شبکه های تلویزیونی آمریکا از اظهار نظر درباره محاسبات اشتباه سرویس های اطلاعاتی آمریکا که نتوانستند تشدید تنش در خاورمیانه را پیش بینی کند، خودداری کرد.

این سیاستمدار روس افزود: وضعیت چگونه است؟ ایالات متحده آمریکا در مورد تهاجم روسیه به اوکراین به مدت دو ماه در پایان سال 2021 و دو ماه دیگر در آغاز سال 2022 به جهان اطلاع داد.

و سپس واشنگتن بزرگترین درگیری نظامی را برای نزدیک ترین متحد خود که در قلمرو آن هزاران شهروند آمریکایی وجود دارد، از دست داد؟! زاخارووا گفت: حقایق زیادی در مورد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاخارووا: آمریکا چطور نتوانست تشدید تنش در خاورمیانه را پیش بینی کند؟!

زاخارووا: آمریکا چطور نتوانست تشدید تنش در خاورمیانه را پیش بینی کند؟!