مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 14:502023-09-27ورزشي

برگزاری اولین جشنواره «بانوی یزدی توانمند امروز»


سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری اولین جشنواره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بانوی شهر میراث جهانی یزد طی مدت سه شب در منطقه حسن آباد این شهر خبر داد.

- ایسنا/یزد سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری اولین جشنواره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بانوی شهر میراث جهانی یزد طی مدت سه شب در منطقه حسن آباد این شهر خبر داد.

مصطفی زارعزاده در گفت وگو با ایسنا، یکی از وظایف سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد که توسط امور بانوان این سازمان انجام می شود را توانمندسازی بانوان، معرفی بانوان خلاق و نوآور و همچنین برنامه ریزی برای ایجاد نشاط بانوان و خانواده خواند و تصریح کرد: در همین راستا نیز برگزاری اولین جشنواره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بانوی شهر میراث جهانی یزد با نام بیتا که اختصار عنوان بانوی یزدی توانمند امروز است، به مناسبت هفته وحدت برنامه ریزی و تدارک دیده شد.

وی از مهمترین برنامه های این جشنواره را برگزاری برنامه های متنوعی همانند برگزاری مسابقات ورزشی هیجانی، برپایی غرفه های مشاغل خانگی، غرفه آموزشی و مشاوره و سایر بخشها برای این که بانوان گرانقدر یزدی لحظات شادی را سپری کنند، ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جشنواره «بانوی یزدی توانمند امروز»

برگزاری اولین جشنواره «بانوی یزدی توانمند امروز»