مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-18سياسي

یزدی خواه: نسل کشی وحشیانه صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان ابراز انزجار و محکوم کردن حرکت بزدلانه رژیم صهیونیستی، قاطعانه به رژیم افسار پاره کرده و کودک کش صهیونیستی اعلام می کنم این نسل کشی وحشیانه بی پاسخ نخواهد ماند.

-  سید علی یزدی خواه نماینده تهران، ری، شمیرانات ،اسلامشهر و پردیس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا در راستای جنایت فجیع رژیم صهیونیستی و حمله به بیمارستان المعمدانی، گفت:وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلًا عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا یُؤَخِّرُهُمْ لِیَوْمٍ تَشْخَصُ فِیهِ الْأَبْصَارُ و خدا را از آنچه ستمکاران می کنند غافل مپندار جز این نیست که [کیفر] آنان را برای روزی به تاخیر می‏ اندازد که چشم ها در آن خیره می ‏شود.

جنایت بمباران بیمارستان المعدانی در غزه و کشتار صدها زن و کودک و مردم بی دفاع و مجروح، قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

  وی افزود: سکوت و همراهی حکومت های غربی که به معنی شریک بودن آنها در این فاجعه بشری است، نشان دهنده عمق سنگدلی و منشی حاکم بر این اشبه الناس است.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ضمن ابراز انزجار و محکوم کردن این حرکت بزدلانه رژیم صهیونیستی، قاطعانه به رژیم افسار پاره کرده و کودک کش صهیونیستی اعلام می کنم این نسل کشی وحشیانه بی پاسخ نخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزدی خواه: نسل کشی وحشیانه صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند

یزدی خواه: نسل کشی وحشیانه صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند