مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-09سياسي

جزییات جدید از ساخت 2 نیروگاه اتمی در بوشهر


براساس برنامه زمان بندی واحد دوم کمتر از 5 سال آینده و واحد سوم نیز با 1.

5 سال فاصله تکمیل و افتتاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، عملیات بتن ریزی دیواره ترازبالای صفر واحد دوم نیروگاه اتمی بوشهر با حضور رییس سازمان انرژی اتمی، جمعی از معاونان وی و مدیران ارشد صنعت هسته ای، آغاز شد.

محمد اسلامی شامگاه یکشنبه در جریان بازدید از بتن ریزی بخشی از رآکتور نیروگاه دوم هسته ای بوشهر با اشاره به حمایت دولت از ساخت واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر اظهار داشت: حمایت های دولت و تأکیدات رییس جمهور در اجرای تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، منجر به تسریع و رفع موانع ساخت این 2 واحد نیروگاه اتمی شده است.

وی اضافه کرد: سال گذشته در راستای این تدبیر شرایطی فراهم شد که ظرفیت اجرایی جبهه های واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر تسریع شود و با برنامه ای تدوین شده با پیمانکاران پروژه از سال گذشته تاکنون افزون بر یک میلیارد و 800 میلیون یورو توافق اجرایی صورت گرفته است و جبهه های مختلف این پروژه فعال شد.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران افزود: سال گذشته نسبت به امروز حجم فعالیت ها در ساخت دو نیروگاه اتمی بوشهر 10برابر با همکاری دست اندرکاران افزایش یافته است و از ابتدای امسال به صورت شبانه روزی در ساخت این پروژه در سه شیفت پیمانکاران ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از ساخت 2 نیروگاه اتمی در بوشهر

جزییات جدید از ساخت 2 نیروگاه اتمی در بوشهر