مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-06سياسي

آیت الله دژکام: دلبستگان به نظام پای کار دولت بیایند


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: امروز روزی است که همه نیروهای درون نظام اسلامی و دلبستگان به نظام اسلامی و شهدا در صحنه هایی نشان دهند که همان عهد و پیمانی که با امام و شهیدان داشتند را بار دیگر به نمایش می گذارند و پای کار دولتی می آیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های امروز نماز جمعه شیراز اظهار داشت: در طول چندین هفته مباحثی را در خطبه اول پیرامون معارف انقلاب اسلامی تقدیم به محضر شما برادران و خواهران ایمانی کردم، امروز با الهام از یک آیه قرآن می خواهم نقش این معارف را در مجموعه انقلاب اسلامی و نظام اسلامی خدمت شما بار دیگری توضیح دهم.

وی افزود: اگر می گوییم توحید از معارف انقلاب اسلامی است، نبوت، معاد و عدل از معارف انقلاب اسلامی هستند نقش این معارف در فعالیت های اجتماعی و سیاسی ما چیست و چطور به هم ارتباط پیدا می کنند؟این مسئله را قرآن در آیات خود بیان کرده است.

وی با یاداوری آیه مبارکه 24 از سوره ابراهیم گفت: خدای متعال نقش معارف را در قوانین و اقدامات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در این آیه با یک مَثَل توضیح داده است، خدای متعال می فرماید أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا کَلِمَهً طَیِّبَهً کَشَجَرَهٍ طَیِّبَهٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله دژکام: دلبستگان به نظام پای کار دولت بیایند

آیت الله دژکام: دلبستگان به نظام پای کار دولت بیایند