مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-20ورزشي

رویکرد مجلس حمایت از ورزش در همه ابعاد است


نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ توسعه ی پایدار در ورزش، همواره باید مد نظر قرار داشته باشد و رویکرد مجلس هم رویکرد حمایت از ورزش در ابعاد و عرصه های مختلف بوده است که یکی از این موارد افزایش سرانه فضاهای ورزشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آشوری تازیانی نماینده مردم بندرعباس در نشست با مدیر کل ورزش و جوانان استان و معاونین اداره کل، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به ورزشکاران و متولیان عرصه ورزش، اظهار داشت: هفته ی تربیت بدنی فرصتی است که عملکرد اداره کل  در این حوزه به تصویر کشیده شود و مردم در جریان آمار و فرایندها قرار گیرند.

  وی خطاب به مجموعه اداره کل ورزش و جوانان گفت: اگر بخواهیم روند شاخص ها را بهبود ببخشیم باید قاعده تعیین اولویت ها را تعیین کنیم  و اگر همه مسئولان امر به این قاعده پایبند باشند، شاهد توسعه پایدار و متوازن خواهیم بود که دراین راستا از تلاشهای مهندس دوستی استاندار هرمزگان تشکر می کنم.

  نماینده مردم هرمزگان در بهارستان در ادامه افزود: کارهای خوبی در حوزه ورزش انجام شده است و هفته ورزش فرصت خوبی است برای اینکه شما مدیران و مسئولان ورزش، عملکرد خودتان را به تصویر بکشید و مردم در جریان کمبودها و فرآیندها باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد مجلس حمایت از ورزش در همه ابعاد است

رویکرد مجلس حمایت از ورزش در همه ابعاد است