مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 16:002023-09-23ورزشي

امیدوارم بین رشته های ورزشی تبعیضی نباشد


دوست داریم به ورزش هایی که همه می دانند در چه شرایطی هستند و فاصله زیادی با ما دارند برسیم تا با آن رشته ها برابر باشیم.

- آرین سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص شرایط تیم ملی تکواندو در آستانه بازی های آسیایی هانگژو گفت: بدون وقفه بعد از هر مسابقه اردوها پشت سر هم برگزار می شد و در حال حاضر وضعیت بدنی خوبی داریم و با کمک کادر فنی روز به روز به شرایط ایده آل می رسیم.

در ورزش هیچ چیز قابل پیش بینی نیست؛ من بعد از آسیبی که داشتم حدود 20 روز است که تمریناتم را دوباره شروع کردم و الان شرایط بدنی خوبی دارم.

در هر مسابقه ای که شرکت کردم تمام تلاشم را به کار گرفتم تا بهترین نتیجه را کسب کنم بازی های آسیایی هم مطمئن هستم کل بچه های تیم با غیرتی که دارند تلاش می کنند نتیجه خوبی به دست بیاورند.

سلیمی با اشاره به رقبای خود گفت: سطح این رقابت خیلی بالا است و ما هم کاملا نسبت به رقبا شناخت داریم و هر روز آنها را آنالیز می کنیم تا روز مسابقه بهترین عملکرد را مقابل حریفانمان داشته باشیم.

ملی پوش تکواندو ایران با بیان اینکه حس خوبی دارد که جایگزین تکواندوکاران برجسته شده تصریح کرد: یک سری از تکواندوکاران که در ترکیب بودند و البته هنوز در اردو هستند نسبت به ورزشکاران قبلی به عنوان الگوی ما قرار دارند و باعث افتخار است که جایگزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم بین رشته های ورزشی تبعیضی نباشد

امیدوارم بین رشته های ورزشی تبعیضی نباشد