مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 21:562023-10-19سياسي

ذوالنوری: شهرک نشین های صهیونیستی غاصبان مسلح هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی که در دفتر آیت الله نوری همدانی در قم با حضور این مرجع تقلید انجام شد، با اشاره به وضعیت امروز غزه به گذشته بر می گردد، اظهار کرد: اگر گفته می شود اسراییل به ذهن ما صهیونیست و یهود می آید و ممکن است برخی فکر کنند که این سه مقوله یک چیز هستند درحالی که این سه مقوله با یکدیگر متفاوت هستند.

وی از سرزنش یهود در قرآن کریم یاد کرد و افزود: یهود برای مسلمانان بدترین دشمن معرفی شده است؛ در میان اقوام یهود برای کار حضرت موسی(ع) انتخاب شد اما بعد مقابل خدا ایستاده و مورد خشم الهی قرار گرفتند.

*یهود یک مکتب کامل منحرف شده است نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یهودیت امروز یک مکتب به صورت کامل منحرف شده است، مطرح کرد: یهود دزدی مال غیریهود و تجاوز به زنان غیریهود را درست می داند و اینکه مدعی است که همه بشر برای یهودیت خلق شده است.

وی خاطرنشان کرد: یهود در فلسطین به دنبال غصب سرزمین های فلسطینیان بود به همین علت زمین ها را با پایین ترین قیمت خریدند، دولت مورد نظرشان را هم با حمایت های استکبار جهانی ایجاد و با مهاجرت یهودیان هم ملت سازی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنوری: شهرک نشین های صهیونیستی غاصبان مسلح هستند

ذوالنوری: شهرک نشین های صهیونیستی غاصبان مسلح هستند