مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:252023-09-26بين الملل

جدیدترین موضع گیری نخست وزیر عراق درباره سوریه و قیمت دلار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق درباره پروژه جاده توسعه گفت: - نخست وزیر عراق در جدیدترین موضع گیری خود به بیان دیدگاه های خود درباره اوضاع سوریه، قیمت دلار و داعش پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق درباره پروژه جاده توسعه گفت: این پروژه کوتاه ترین و بهترین و کم هزینه ترین مسیر در میان پروژه های گوناگون حمل و نقل در منطقه است.

السودانی درباره وضعیت سوریه نیز گفت: بقای سوریه با نظام سیاسی کنونی خود بهتر از جایگزینی ناشناخته است که منطقه را درگیر جنگ تازه ای با داعش کند.

هر گونه بی ثباتی در سوریه تروریست های وحشی را رها خواهد کرد و امنیت عراق و منطقه به مخاطره خواهد افتاد.

وی در ادامه افزود: داعش امروز تهدیدی برای عراق نیست و دیگر نیازی به حضور نیرو های ائتلاف بین المللی که برای مبارزه با داعش تشکیل شده، نیست.

فرمانده کل نیرو های مسلح عراق تصریح کرد: طی این ماه، کمیته مشترک عراق و آمریکا برگزار خواهد شد و عراق بر روابط دوجانبه با آمریکا برای همکاری امنیتی تاکید خواهد کرد و ما از رابطه با امریکا در همه زمینه ها استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین موضع گیری نخست وزیر عراق درباره سوریه و قیمت دلار

جدیدترین موضع گیری نخست وزیر عراق درباره سوریه و قیمت دلار