مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:552023-09-25اقتصادي

افزایش 20 درصدی ظرفیت محور زنجان به ارمغانخانه


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از تعریض پل ها و نصب روشنایی نقاط پرخطر در محور ارمغانخانه خبر داد و گفت: این اقدامات ظرفیت این محور را حدود 20 درصد افزایش داده است.

- جعفر قزوینیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان به تصویب دو بودجه 18 و 40 میلیارد تومانی برای ساماندهی محور ارمغانخانه اشاره و اظهار کرد: برای تغییر مشخصات این محور 68 کیلومتری، باید آن را تبدیل به محور راه فرعی درجه یک و یا راه اصلی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان افزود: معنی این تغییر ضرب 15 میلیارد تومان در 70 کیلومتر است و تلاش مسؤولان اخذ مجوز ماده 23 و تبدیل این محور به راه اصلی است.

وی با تاکید بر اینکه تغییر مشخصات محور ارمغانخانه مربوط به وظایف راه و شهرسازی است، تصریح کرد: در مورد وظایف تعریف شده برای راهداری با مطالعات انجام شده، به نظر مدیریت سرعت و افزایش ایمنی می تواند مشکلات را کاهش دهد.

وی با اشاره به عرض و شانه کم در محور ارمغانخانه افزود: حدود 35 نقطه از این محور شانه ندارد که تعریض پل ها آغاز شده و روشنایی سه نقطه هم انجام شده و و بقیه هم انجام خواهد شد و خط کشی و نصب علائم هم آغاز شده که با این اقدامات ظرفیت جاده حدود 20 درصد افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی ظرفیت محور زنجان به ارمغانخانه

افزایش 20 درصدی ظرفیت محور زنجان به ارمغانخانه