مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 15:552023-09-25اقتصادي

طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروش اردبیل تدوین شد


شهردار اردبیل از تدوین طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروش سطح شهر اردبیل خبر داد و گفت آگهی فراخوان آن بزودی اعلام می شود.

- ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل از تدوین طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروش سطح شهر اردبیل خبر داد و گفت آگهی فراخوان آن بزودی اعلام می شود.

محمود صفری سوم مهر در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروش سطح شهر اردبیل تدوین شده و در مرحله اعلان آگهی و واگذاری به پیمانکار قرار دارد.

وی افزود: طبق تحقیقات شهرداری بالغ بر 700 وانت بار میوه فروش در سطح شهر اردبیل شناسایی شده و با نوع خودرو و سابقه فعالیت و نوع مالکیت خودور و سایر اطلاعات شخصی لیست نهایی احصاء شده است.

صفری گفت: مکان یابی برای این طرح در نقاط شهر اردبیل انجام شده است و به صورت استیجاری با حداقل مبلغ در اختیار وانت بارها برای عرضه میوه قرار خواهد گرفت.

شهردار اردبیل در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به اینکه در سالهای گذشته نسبت به تملک آن به شایستگی اقدام نشده است، تصریح کرد: آبیاری و نگهداری درختان باغ شریعت اردبیل انجام میشود و با دستور دادستانی اردبیل علت آتش سوزی بخشی از آن در دست پیگیری است.

وی اعلام کرد: رودخانه بالیقلوچایی بدون کوچکترین تغییری در عرض آن، بصورت تهاتر با پیمانکار مربوطه بطول هفت کیلومتر بهسازی و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروش اردبیل تدوین شد

طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروش اردبیل تدوین شد