مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-04اقتصادي

بررسی طرح منظومه های روستایی در بخش سیاخ دارنگون شهرستان شیراز


نشست بررسی اجرای طرح منظومه های روستایی در بخش سیاخ دارنگون، شهرستان شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مسعود صف شکن معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس دراین نشست اهداف اصلی اجرای منظومه های روستایی را تشریح کرد و بیان داشت: طرح توسعه منظومه روستایی به منظور توسعه یکپارچه، هماهنگ، فراگیر و پایدار سکونتگاههای روستایی از طریق انتظام فضایی منظومه در قالب شبکه های محلی و ناحیه ای و با تاکید بر روابط و پیوندهای روستایی-شهری تدوین شده است.

وی اضافه کرد: در قالب این طرح افزون بر این، محتوای این طرح بر ترغیب حکمروایی محلی از طریق مشارکت مردمی و تقویت فعالیتها، روابط و مناسبات کارآمد اجتماعی- اقتصادی واحدهای سکونتگاهی منظومه،هم به لحاظ درونی و بین سکونتگاهی وهم از نظر برونی و بین منظومه ای تاکید شده است.

فرماندار شیراز نیز در این نشست که با حضور خداپرست معاون عمرانی فرمانداری، مهندس ابراهیمی مدیربنیادمسکن انقلاب شیراز، سرکار خانم راضی مسؤل منظومه روستایی بنیاد مسکن فارس و برخی از کارشناسان برگزار شد بر لزوم اجرای قانونمند این طرح تاکید کرد.

شیبانی با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن خاطرنشان کرد: طرح منظومه های روستایی با توجه به ابعاد و جنبه های مختلف توسعه به شناخت ظرفیتها ومحدویت های توسعه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح منظومه های روستایی در بخش سیاخ دارنگون شهرستان شیراز

بررسی طرح منظومه های روستایی در بخش سیاخ دارنگون شهرستان شیراز