مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 17:202023-09-27سياسي

در عرصه های مختلف نیازمند حضور در فضا هستیم


امیر نصیرزاده با تاکید بر اینکه پرتاب ماهواره اقدامی مهم و اساسی بوده و تعداد کشورهایی که از این قابلیت برخوردارند محدود است، گفت: اینکه جمهوری اسلامی هم ماهواره می سازد و هم پرتاب می کند و در مدار قرار می دهد، - اقدام بزرگی است و افتخار می کنیم که این مهم توسط دانشمندان جوان ما صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح پس از پرتاب و در مدار قرار گرفتن موفق ماهواره نور 3 با تبریک این اقدام غرور آفرین به ملت شریف ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز شاهد تزریق موفقیت آمیز ماهواره نور 3 با ماهواره بر بومی توسط نیروی هوا فضای سپاه بودیم که این ماهواره با چند ماموریت پرتاب و با موفقیت در مدار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه علوم و شاخه های متعدد دانشی در پرتاب یک ماهواره نقش دارند، گفت: به این مهم افتخار می کنیم که دانشمندان جوان ما و چهره هایی شاداب و با انگیزه تمامی مراحل طراحی و ساخت و پرتاب این ماهواره را بر عهده دارند.

امیر نصیر زاده با بیان اینکه در عرصه های مختلف نیازمند حضور در فضا هستیم گفت: این موفقیت سرآغازی برای ماهواره های مختلف در سطوح، ابعاد و مأموریت های مختلف می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در عرصه های مختلف نیازمند حضور در فضا هستیم

در عرصه های مختلف نیازمند حضور در فضا هستیم