مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-20سياسي

لزوم افزایش حساسیت نسبت به رضایت، امید و اعتماد مردم


معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل در جلسه شورای اداری خطاب به مدیران استان گفت: افزایش حساسیت نسبت به رضایت، امید و اعتماد مردم ضروری است.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل در جلسه شورای اداری خطاب به مدیران استان گفت: افزایش حساسیت نسبت به رضایت، امید و اعتماد مردم ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری رضا قاسمیان در جلسه شورای اداری که با حضور مدیران استان و فرمانداران تشکیل شد، سال جاری را به لحاظ برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، مهم و سرنوشت ساز عنوان کرد و پیرامون وظایف مدیران در این زمینه گفت: مدیران باید حساسیت خود را نسبت به نارضایتی های مردمی افزایش دهند و برای تقویت سرمایه اجتماعی نظام، بر ایجاد رضایت، امید و اعتماد در جامعه متمرکز باشند.

معاون استاندار افزود: دستگاه های اجرایی در راستای کمک به راهبرد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، علاوه بر خدمت رسانی قوی و به موقع، عملکرد و اقدامات مثبت و امیدبخش را بطور مرتب به مردم گزارش دهند.

رییس ستاد انتخابات استان با هشدار جدی و خطاب به تمامی مدیران و فرمانداران پیرامون سلامت انتخابات و رقابت عادلانه داوطلبان گفت: مدیران از جانبداری و سوگیری نسبت به هر کدام از داوطلبان پرهیز و امکانات دولتی و فرص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش حساسیت نسبت به رضایت، امید و اعتماد مردم

لزوم افزایش حساسیت نسبت به رضایت، امید و اعتماد مردم